lördag 31 mars 2012

Loppisfynd:)

 Ifjol öppnades en ny affär som byggde på en kul idé.
Men tyvärr så är vårt samhälle alldeles för litet för att sånt ska bära
sig, så efter några månader lades den ner. 
 Ägarna flyttade söderut och de saker som var osålda lämnades hos
föräldrarna, de i sin tur håller nu på att sälja det som är kvar.
Jag fick en "inbjudan" förra veckan att komma och titta, vi
gjorde upp om en tid som skulle passa.
Igår var jag dit och jisses vad jag fyndade!!!
Kudden (30x70 cm) är av siden och kommer
från Molltex, den kostade 40:-.
Väskan är av läder och kostade fem (!!) kronor.
Köpte lite mer saker också, men det visar jag sen:)

7 kommentarer :

Malin sa...

Oj vilken vacker kudde! Och snygg väska, vilka fynd! Tråkigt det där när någon försöker med en bra idé och så går det inte runt.
Kram

♥ Carina ♥ sa...

Ja det var tråkigt att det inte funkade med den affären.
Nåja, du och jag gjorde ju ett tappert försök genom att shoppa där i alla fall, haha
Kram och godmorgon!

Marianne sa...

Vilka fynd du gör hela tiden!:)
Väskan var jätteläcker!
Kram Marianne

Den Grønne Baljen sa...

Så fin pute og vesken var også utrolig flott..

Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
Ønsker deg en fin påske =)

Kerstin

lotta sa...

Vilka läckra saker du fyndade!! Synd att små affärer inte klarar sig!! De är oftast mysigast!! Kram Lotta

Sus sa...

Tjusigt tjusigt!
Vilken tur att DU fick ta en titt!

Kraaaam

Karin sa...

Men så fint! Jag har också fyndat lite idag, men det visar jag i morgon:)
Kram ♥