lördag 2 februari 2013

En rättelse...

 Nu har jag två likadana burkar (är det en samling då?), köpte den 
andra på loppis i tisdags för tio kronor. Jag tycker de är så fina!!
Kul också att etiketten från affären sitter kvar på undersidan...
(Igår var jag på tre loppisar, bilder på fynden kommer senare!) :)

Alltså, jag måste förtydliga en sak!
Lampan som jag visade igår är inte alls min idé, nej den har jag snott rakt av från Anna Örnbergs bok "Inred lantligt på ditt eget sätt"! (Men själva lampan har jag faktiskt tillverkat själv!)
Rätt ska vara rätt, men det ska erkännas att jag blev lite stolt över att vissa trodde mig om så mycket;)

Hoppas ni får en härlig, underbar, magisk lördag!!
P&K


6 kommentarer :

Karin sa...

Oj vad du hinner med! Fin lampa du har gjort, jag hade nog också trott att du själv hade gjort den om jag inte läst detta inlägg innan jag såg den:)

Ja det där med att möblera om på hyllor och skåp mm det är något som jag också gillar! Jag plockar nog om lite varje nästan dag.

Ha en fin helg!
Kram ♥

blockethuset sa...

Ha ha...jag är en av dom som gick på det..du är för go..:)
Trevlig helg
Carina

House and Garden by Bia sa...

Det trodde väl jag också,hihi..
Önskar dej en trevlig helg!
Kram bia

mariaikos sa...

Fina burkar . Kul att du hittade en likadan som du hade .
Jag visste att du fått tipset från den boken , minns att du visat den när du gjort den , och så har jag ju boken själv också .
Ha en fin lördagskväll.
Kram ♥

Marianne sa...

Klart det är en samling....eller??;)
Fin lampa!
Har sett den i nämnda bok och gjort något liknande på en bordslampa:)
Kul var det, och snyggt blir det!
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Du har en samling, du håller definitivt på att skapa en samling! Och så fina.

Jag tycker att det var du som kom på det för du mindes i alla fall det hela, det med lampskärmen, jag tycker du ska ha all cred för den!

Agneta kram