onsdag 5 mars 2014

Utlottning!


För att fira alla mina måndagslistor (200 stycken) och alla besökare (100 000) så lottar jag ut denna tavla från Blomkrukan.
Den mäter 10x10 cm, så den är liten men naggande god;)
För att delta gäller följande:
1 lott: lämna en kommentar till detta inlägg
2 lotter: kommentera och länka med ovanstående bild på er blogg
Ni behöver alltså inte ha en egen blogg för att kunna delta, klicka bara på "anonym" i kommentatorsfältet!
Skriv också hur många lotter ni vill ha...
Jag drar vinnaren den 20 mars = vårdagjämningen:)
Lycka till!
Puss&Kram

12 kommentarer :

Vardag och flärd sa...

Hej, vill gärna tävla om den rara tavlan, tar 2 lotter.
Ha en fin dag!
Kramar Eva

Camilla sa...

Jag vill vara med att tävla om denna fina tavla!
Och grattis till så många måndagslistor!
Kram!

Carina Sjölund sa...

Stor kram till dig♥

House and Garden by Bia sa...

Kul med en tävling...jag är förstås med jag också, hihi....tar en lott...vet inte hur man länkar ;(...
Kram bia

Susanne P sa...

WOW!
Imponerande siffror, GRATTIS!

Klar att jag är med; kommenterat, CHECK. Länkat med bild, CHECK = 2 lotter.

Kram

Helene sa...

Jag är med = ))

1 LOTT och hoppas på tur !!

Kram Helene.

Marie maräng sa...

Självklart vill jag vara med :)
2 st lotter tack!

Kram Marie

Rosa i huset i vitt sa...

Vill gärna vara med
tar 2 lotter
kram Rosa

Marianne sa...

Vill vara med!!
Tar två lotter tack!:)
Grattis till dina 200 måndagslistor och så många besökare!
Kram

Fröken Tindra sa...

Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med i din fina utlottning! Tar två lotter.
Kram!

Älskade pion sa...

Grattis till så många besökare.tar 1 lott och hoppas på tur.;)Ulrika

Anonym sa...

Ha en bra dag & jag är gärna med i utlottningen ☺. Kram / Veronica🌷