tisdag 9 januari 2018

Usch!!!

 Nej, jag har inte brutit mitt nyårslöfte om bloggen! Det har kommit andra saker i vägen, sådär som det brukar bli i livet.
I onsdags kom Bea och hennes familj och hälsade på, det är alltid så roligt med barnbarnen.
De åkte hem igen på torsdag, kort men intensivt!
Det som är mindre roligt, det är när man får ett sms att ett av hennes barn fått magsjuka😱
Natten till lördag var det min (o)tur att få den förhatliga sjukan.
Det är först idag som jag känner mig någorlunda bra, det är 
första dagen som jag kunnat äta "riktig" mat.
Ta hand om och var rädda om varandra!
Puss&Kram


1 kommentar :

Vardag och flärd sa...

Skönt att du bättrat dig från magsjukan, den är verkligen förhatlig! Och så är den ju så smittsam. Det tar verkligen på krafterna att vara magsjuk. Men fina blommor har du att njuta av.
Ha det fint!
Kram Eva